CubeTheMan 2009.04.17. 15:23

Pályamű 9.

The wind

A hideg és sós szél az arcomba csípett, ahogy hajómat a nyílt tenger még nyíltabb vizei felé kormányoztam és közben arra gondoltam, hogy én, ez a nem átlagos tizenhét (lassan tizennyolc, el ne felejtsetek felköszönteni) éves srác, mennyire is nem átlagos. De félre a tréfát, előre matrózaim, hiszen jöhet zátony, jéghegy, tengeri szörny, akármi vagy akárki más, ami az utunkba akarna állni, hogy hajónkat a nyílt tenger még nyíltabb vizek felé kormányzásában megakadályozza. Én itt vagyok és teszek ellene. Ez az én sorsom, (és nem kérem, hogy kövessetek, de persze örülök, ha jöttök velem egy darabon, vagy talán végig, ezen a viharos, de ugyanakkor csodálatos tengeri úton, az Életen) hogy kormányozzam kicsi hajómat és harcoljak a gonosz ellen.


És jól kormányzom a hajómat, ehhez kétség sem férhet. Beképzelt lennék, mikor ezt mondom? Nem vagyok az. Ez egoizmus. Ebbe most nem fogok belemenni, már kifejtettem az előző posztomban. Megyek és megetetem a péksüteményről elnevezett cicámat, és aztán buszozok vissza a koliba.

Captain by matin (kitalálta: Sophielight)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CubeTheMan · http://cubeblog.freeblog.hu/ 2009.04.20. 19:08:28

Captain: Ez most nem jött be :)

tamás_81 · http://didimusz.freeblog.hu/ 2009.04.22. 12:21:48

defalla hat das über Kapitän geschrieben, denk' ich

_Pablo_ 2009.04.22. 21:27:46

Ezt biza' Mexx Fly írta Keptönről :)

CaptainBlogger 2009.04.23. 15:04:06

Juj de izgi én tudom ki volt de nem mondom meg mert fair play van :P

Sophielight 2009.04.24. 21:48:11

Captain by Matin =)
süti beállítások módosítása