Cūstōs 2009.04.18. 20:35

Pályamű 12.

Jaj, dámáim, el kell meséljek nektek valami irtóra importantot! Tegnap anyámmal elmentünk shoppingolni és akkor megláttam! Nem bírtam neki ellenállni. Egyszerűen ott csillivillizett nekem a polcon, mintha kacsintgatott volna! Szerintem egy ilyet még a Tyra Banks sem vetett volna meg, ha éppen money-t költeni indul.

Szóval annak ellenére, hogy láttam anyumon, hogy ezt megint valami buzis hóbortnak tarja, sikerült megvetetnem vele. Először nem akarta beadni a derekát, de miután megértettem vele, hogy ez nekem jár (!), jobb belátásra tért, és betettük a kosárba. Jaj, olyan happy vagyok!

Ezzel akár az álompasimat is simán (EBIHAL-amat) elcsábíthatnám! Tudjátok, én igazán vágyom egy olyan really csipicsupasz pasira, akinek azért van a fejében is legalább annyi, mint amennyi rengeteg izom mindenén, meg legyen marha jóképű, magas, (very) ápolt. Aztán az sem árt, ha anyagilag független már a drága, mert bizony nekem vannak igényeim (nem is kicsik, hiszen azért én sem vagyok egy utolsó darabja a férfiak nemének, ezt tudom is, meg azért másoktól is mindig hallom), szóval ha valamit akarok, akkor azt szerezze meg nekem, mert a pasija vagyok, és az nekem jár! Szóval lényegében egy ilyen Enrique Iglesias még labdába is rúghatna (maybe).

Szóval a tegnapi bevásárlással talán végre elérhetem az álmaimat, most majd minden jobb lesz! Csak ezek a foltok ne viszketnének utána annyira...

Iguazu by Custos (kitalálta: tamás)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamás_81 · http://didimusz.freeblog.hu/ 2009.04.20. 12:32:25

ich denke daß est ist geschrieben über iguazu und der Täter war custos

Cūstōs 2009.04.20. 14:56:54

@tamás_nonCredam: Oh, mein Süßer, du hast gerade noch einen Punkt gemacht! :P
süti beállítások módosítása