Cūstōs 2009.04.18. 20:42

Pályamű 13.

Ma nagyon ráértem, meg erőm/kedvem sem volt kimenni a lakásból, szóval rengeteg időm volt szörfözgetni a neten. És először nem hittem a szememnek! Ti gondoltátok volna, hogy Spikey von Wittgenstein még ilyen idősen is képes lesz és megjelentet egy új albumot, méghozzá a Yellow bicycles are not red-et? Hát én majdnem lefordultam a székemről! Miután letöltöttem netről és meghallgattam legalább hatszor, rohantam is elújságolni a hírt Csunyarcnak, aki éppen a konyhában főzőcskézte a vega kajákat nekem, de szerinte túlreagáltam az egészet. De szerintem meg nem. Szerintetek?

Gus by Custos (kitalálta: Pablo)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.04.19. 07:07:23

jé, ezt a fickót ismerem, sőt a másikat is!!! :-)))

_Pablo_ 2009.04.19. 09:20:00

@gusvagyok: Mily' meglepő ;)

Jaigen és a tipp: hmmm...mondjuk Spikey, ki másról mint az egyetlen Gus-ról ;):P

macborp · http://flamelake.wordpress.com 2009.04.19. 14:46:07

fcking dilinyovicch csinálta szerintem. hogy kiről, azt tudjuk, de nekem nem a példaképem:D

_Pablo_ 2009.04.19. 15:44:27

Megvan! E remek paródia szerzője nem más mint az egyik házigazda, vagyis Custos! ;)

Cūstōs 2009.04.19. 15:47:44

@_Pablo_: Ejj, ez már a harmadik pont! :)

robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.04.19. 20:04:21

@Svityó: na de mi bajod velem? csak nem haragszol valamiért? :-)
süti beállítások módosítása